You are currently viewing Επίσκεψη σε έκθεση των μαθητών των ΕΠΑΛ και ΣΑΕΚ

Επίσκεψη σε έκθεση των μαθητών των ΕΠΑΛ και ΣΑΕΚ

Στις 28 Απριλίου 2026  το ΣΔΕ Φλώρινας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Διοικητήριο, όπου φιλοξενείται η έκθεση με θέμα: «Παρουσίαση Έργων Μαθητών/Σπουδαστών στην Τοπική Κοινωνία», η οποία διοργανώνεται από το 1ο Εργαστηριακό Κέντρο (Ε.Κ.) Φλώρινας, σε συνεργασία με το 1ο ΕΠΑ.Λ., το Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. και τη ΣΑΕΚ Φλώρινας.

​Οι εκπαιδευόμενες και οι εκπαιδευόμενοι του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τις δημιουργίες των μαθητών και να ξεναγηθούν στον χώρο από τους υπεύθυνους καθηγητές. Ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία να δούμε το αποτέλεσμα της δουλειάς που γίνεται στα εργαστήρια και να θαυμάσουμε από κοντά τα εκθέματα που παρουσιάζονται.

​Ευχαριστούμε τους καθηγητές του ΕΠΑΛ για την υποδοχή και την παρουσίαση της έκθεσης.