Την Πέμπτη 10 Ιουνίου 2021, οι εκπαιδευόμενοι του Β΄ κύκλου του ΣΔΕ Φλώρινας, στη Φλώρινα και στο Αμύνταιο, επισκέφτηκαν το Εσπερινό ΕΠΑΛ Φλώρινας. Εκεί ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς και ενημερώθηκαν από τον Διευθυντή κ Πεοβίτη Αντώνιο. Τους ευχαριστούμε θερμά για την φιλοξενία.







