
Οι μαθητές του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Αμυνταίου επισκέφτηκαν την Πέμπτη 10 Ιουνίου 2016 το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βεύης και παρακολούθησαν το πρόγραμμα «Άνθρακες ο θησαυρός».
Οι μαθητές αρχικά ξεναγήθηκαν στους χώρους του ΚΠΕ όπου και έγινε παρουσίαση όλων των προγραμμάτων και των δραστηριοτήτων του. Στη συνέχεια μετέβησαν στον ΑΗΣ Μελίτης, όπου και ενημερώθηκαν για την διαδικασία παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Τέλος, επισκέφτηκαν το ορυχείο Αχλάδας και ενημερώθηκαν για την διαδικασία εξόρυξης του λιγνίτη.
Ευχαριστούμε πολύ τον υπέυθυνο του κ. Νάνη Νικόλαο και όλη την Παιδαγωγική Ομάδα του ΚΠΕ για την υποδοχή και τη συνεργασία.

